Idag har jag varit korkad och trög!

Guuud...att det skall vara så svårt...att tänka rätt. Har nu suttit nästan hela dagen och funderat, klurat och knåpat för att få ihop schema idéerna till något som fungerar i verkligheten och inte bara låter bra på papperet.
-och så har jag tänkt åt skogen fel. I skolans värld talar man om de "fyra F:en" och då menar man oftast Fakta Förståelse Förtrogenhet och Färdighet...men för mig står de fyra F:en numer för Fy Fan För Feltänk!
Sambo och jag har pratat schema utifrån möjligheter och hinder...sen vi kom hem...nu gick sambo...skall träna basket.
Och jag har tappat i ett varmt bad.
Ska försöka lägga bort skoltankar ett tag. Jag har kommit i en återvändsgränd. I en mörk stund i eftermiddags tänkte jag...äsch...vi skiter i det hela och gör som vi alltid brukat...

Nåväl, inte ont i benen sen löpningen igår...vila idag och sen snabb distans igen i morgon. Långdistans på söndag. Nu jäklars!


Kommentarer
Postat av: tina

Bara jag får ett bra schema är jag nöjd.... =)

2010-04-08 @ 22:35:16
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: blombella

Fyy Tina, man skall utgå från det som blir bäst!

Jag tänker som Jerker alltid säger, gör om, tänk rätt. Allt är möjligt.



Körde 3.5 i snabbt tempo idag. ingen ångest eller smärta. Våren är i kroppen nu. Älskar det. Söndag 8 km- allt är möjligt. Ses på lördag fm

2010-04-09 @ 11:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0