När man är dålig att skriva får man visa bilder...

Börjar bli tjatigt att skriva om sena dagar på jobbet, med mycket möten...förvisso lyckade...men många...så jag gör inte det.
Skriver istället om...
...om
...om

Nä, jag är helt utan kreativa tankar idag...
Kom hem i skaplig tid vid 17.30 och lagade älgfärsbiffar till mig och sambo...sovit lite...badat lite...och nu skall det sovas igen...kul va?
Ingen träning för det är vila tills lördag då tävlingen är...

Inget mer skriva ikväll för det blir ändå inte roligare än så här...

Men nån bild ska jag väl kunna hitta:

BIRK OCH BRUDARNA:
Här bad med Tilde...


Birk och Elsa...



Birk och Kerstin...


Birk och Tilde...


Och så till sist...Birk och tjejen som han skall hålla sig till...förutom sin mamma...MOSTER!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina bilder! Och stolt moster på sista bilden. :-)

Kram!

2010-04-21 @ 22:49:39
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0