Om inget särskilt

En läsare gav mig råd om att inte skriva vissa saker om skolan på bloggen. Rätt påpekat förvisso. Men lite bakbundet blir det. Och det visste jag nog egentligen från början. Men ju mer man skall tänka på vad man inte skall skriva...desto svårare blir det att spontanskriva.
Mamma ville inte att jag skulle skriva om mat, för jag åt så extremt när jag tränar. Köper den tanken. Elever kan läsa och kanske ta åt sig på fel sätt.
Då blir det nästan bara träning och hunden kvar att skriva om...av det som drabbar mig om dagarna...inte skola, inte mat...men träning då. Jo, jag hade grejer med mig till skolan. Skulle köra ett pass efter sista mötet. Men...det drog ut på tiden så jag fick hoppa över...skola 07-18.30...resten av vaken tid gick åt tilla tt handla, laga mat och äta maten med sambo...sen orkade jag inget mer...alltså blir det inget skrivet om träning...
Hunden då...ja men han kan jag ju berätta om...hans tass ser illa ut...penicillinet har inte gett avsedd effekt, än...så jag väntar, hoppas och tänker att nog i alla fall blir ett veterinärbesök innan helgen...kanske på fredageftermiddag...

Nåja, fortsätter att kolla "Fuskbyggarna"...fortsätter att glädjas åt att vi hittade pålitliga hantverkare...och fortsätter med min vana...att ta ett varmt bad innan läggdags. Tänker bra i badet.
Gonatt

Kommentarer
Postat av: tina

Oj, lång dag. Impad att du håller flaggan i topp. Jag skulle ha däckat utan mat i soffan. Glömt inte att sköta om dig, så bra att du kopplar av med ett bad...

Kram

2010-04-14 @ 22:12:29
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: Magnus

ååå... jag vill också ha badkar... kan man börja med badkaret när man bygger ut? eller måste man göra nått annat före tro... hmmm.. tål att tänkas på..



Ha det bäst!



Ps... hoppas verkligen att den där tassen blir bra snart, lider verkligen med er..

2010-04-14 @ 23:38:36
URL: http://magnus.edback.se
Postat av: erica the bloggowner

Tina; utvecklingssamtalen har varit bra och nästan gett mer än de tog. Så det var ingen fara med lång dag igår. Men...det får inte inkräkta på träningen i den här utstärckningen :(

Mange: Jag skulle börja med badkaret, absolut...så kan man bygga huskroppen runt det...så man säkert får plats!

2010-04-15 @ 07:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0