Ont i skallen...så in i vassen...nån som vill köpa mitt huvud??

Huvudvärk är svårt att tänka bort. För det ju det man tänker med - som gör ont. Kände inget imorse. Började en bit in på förmiddagen och blev bara värre. Sista timmen på jobbet gick...men inte mer. Möte med ny NO-lärare till hösten. Tur jag känner henne sen innan och hon mig.
Sovit i flera timmar men inget hjälper...fick medicin av mamma...men de hjälper inte heller. Snälla sambo hämtade sallad så jag slapp laga mat...inte ens det hjälpte...

Jag hatar huvudvärk.
Särskilt utan anledning...för jag HADE bettskenan inatt...och jag HAR ätit ordentligt...och jag HAR varit ute och fått frisk luft...
Vad mer att göra...än att fortsätta proppa i sig huvudvärksmedicin...
Eller...jo, jag provar sova istället...medicin i all ära men man skall inte överdriva...

Bild från syrran och Birk...förra veckan!



Bild på goa vännerna Bella och Maggan, på Ulriksdals trädgårdscafé innan dopet...


Maggan, Axel och mamma Anna...(som faktiskt höll på att föda hemma i mitt badrum)


Från helgens halvmaraton...två DM-guldmedaljörer...jag i K40 och gasell-Sofie i seniorklassen...hon var dessutom snabbast av alla damerna! Way to go!


Nog för idag...nu vill jag bara bli av med huvudvärken! Tjockt mycket att göra imorgon...en 07-20-dag igen...då passar det sig inte med huvudvärk...bort med den...och på eftermiddagen skall hunden bli av med stygnen...bort med dom!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: tina

Du har för mkt på jobbet, därav huvudvärken.... Nu coolar du ner lite tycker jag, vill ju ha dig kvar =)

Kram

2010-04-26 @ 22:35:27
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch usch inget vidare med huvudvärk.

Krya på dig!

Kram.

2010-04-28 @ 10:30:17
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0