Thank God for fridays!

En fantastisk dag! Fredagar har ofta stora möjligheter att bli just fantastiska. Lite orättvist mot de övriga dagarna som ju inte har den där perfekta placeringen i arbetsveckan, som just fredagar har.
Hela helgen framför sig...passar utmärkt för att bara slappa...dricka lite rödvin...lyssna på musik...kolla på Så ska det låta (som för övrigt blev roligare än jag trodde ikväll, med tanke på vilka som var med...)...somna i soffan...

Hur som...

Möte idag hela dagen, som var inspirerande och ett hav av utbytande av tankar och idéer.
Körde en lunchlöpning med gasellen. Hon hade sonen med sig i joggingvagnen som vi turade om att dra...hon mest...men jag i uppförsbackarna...blev bra intervaller av det. Ännu en snabb mil denna vecka och jag är nöjd med 50 minuter där alla uppförsbackarna innebar vagnskjutande.

Imorgon blir det Stockholm. Anna och Lars lilla kille skall döpas. Namn har han redan...Axel...men nu skall han in i kyrkan! Och vi som var med och levererade honom i vintras...skall givetvis ner och övervara denna händelse. Ser fram emot att träffa Anna igen. Hon är en saknad kollega och vän på skolan.

Ja...det blev bara såhär ikväll...

Ingen bild...men väl en länk...till filmen jag klippt ihop om Tinas möhippa...håll till godo!

http://www.youtube.com/watch?v=8Kxkkmne6GQ


Kommentarer
Postat av: tina

En mkt bra film om jag får säga det själv, vilken fantastiskt huvudrollsinnehavare =)... väldigt flink på skidor och orientering... he he he

2010-04-10 @ 20:48:06
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0