It´s a headache...

Nytt personligt rekord i antal dagar med konstant huvudvärk! Nya rekordet lyder fyra dygn! Glad och stolt över att äntligen ha satt ett personligt rekord detta år. Hade kanske hoppats lite mer på ett löparrekord...men i brist på det, får ett sådant här rekord duga!
Det är drygtmed huvudvärk. Går inte att tänka bort. Denna värk blev värre med antal vakna timmar på dygnet...vilket inverkade menligt på min medverkan vid tisdagens föräldramöte...jag var nämligen inte alls kapabel att vara med. Stackars kollegan...fick sköta allt själv...men det klarade hon med den äran!
Man är ALDRIG oumbärlig och ju förr man inser det...desto...desto tråkigare...för det är ju en skön tanke...att man skulle vara så viktig...oumbärlig.
Men det var jag alltså inte...
Små röda piller mot migrän har räddat min arbetsvecka. Inte för att det är migrän jag har...nej, det är inte riktigt så illa...men en vidirg spänningshuvudvärk som inte låter sig botas med sockerpiller som treo och alvedon...näej, röda små migränpiller skall det vara.

Ingen träning än denna vecka...sånt stör mig. Stör min balans och mitt humör. Hade med mig träningskläder till jobbet idag. Skulle springa på kvällen. Men arbetsdagen drog ut på tiden. Vi gjorde klart tjänstefördelningarna och ville fortsätta medan vi hade flyt. Det hade vi till 18.30. Då drog jag hem. Det får bli löpning i helgen. FÖr hela slanten.

I helgen skall vi till Vikarbyn. Syrran och Birk samt mam o pap är där redan. Jag väntar in sambo som jobbar sent imorgon. Valborg och paps födelsedag skall firas.
Kanske även att vi tar ut min lite i förskott.

Nog för nu!

EN liten bild då kanske...
-Moster, kan vi inte titta på Bolibompa?
-mmmm
-Moster...tittar du?
-mmmmm
-Du sover ju!
-mmmmm


Kommentarer
Postat av: Anna

Så gulliga ni är ihop du och Birk!

Ha en trevlig helg i Vikarbyn.

Själv ska jag nattvandra här i Falun.

Kram!

2010-04-29 @ 22:44:17
URL: http://igelstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom små röda är bra men dyra. Köp diclophenac i stället. Lika bra men hälften så dyra. Hoppas det ger sej, huvudvärk är äckligt jobbigt!

2010-05-01 @ 09:28:01
Postat av: Anna Månspers

Den sista kommentaren var min, blev inget namn av nån anledning..?

Kram på dej och hälsa Birken från flickorna!

2010-05-01 @ 09:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0