Halvt tillbaka...

Värsta bloggtorkan.

Tappar helt sug när jag är sjuk.

En fjärdeplats i vasastafetten hann jag med...men 30 min efter att jag gick i mål efter min sträcka Risberg-Evertsberg...kände jag mig helvissen. 39 grader när jag kom hem till Avesta talade om för mig att jag nog var förkyld.
Låg hela söndagen. Har jobbat i veckan men med feber, ont i bröstet och huvudet fullt av snor är det inget som blir särskilt upplyftande...mer än att få komma hem och sova...
Ingen träning sen i lördags alltså.
Det påverkar humöret.
Friskare idag, men inte helt på topp...ont i halsen fortfarande...körde lite volleyboll med personalen men det var gränsfall.

Blir inget Lidingölopp. Ingen idé. Mindre en fyra veckor kvar. Med en vecka vila innan loppet är det tre träningsveckor...för lite...bygger upp och kör vintermaran istället...så får det bli. Detta år.

Mycket att fundera kring med hur jag vill ha det framöver...bättre om det fanns ett facit. Gör så här - så blir det så bra som du någonsin kan få det.
Ska leta i mitt kartotek över kritiska vänner...såna man får höra sanningen av...eller i alla fall får tuffa frågor tillbaka, för att själv granska sin situation...bra med sådana. Svaren har man oftast, inom sig.

Nu sova bort mer förkylning...sova och äta...gamal hederliga sätt att få väck förkylning!

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Pernilja

Äntligen är du tillbaka;) Du får inte vara sjuk, tänk på oss andra, hur ska vi klar oss utan din blogg? Skönt att höra att du är på bättringsvägen. KRAM

2010-08-27 @ 18:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0