Heja Zlatan!

Lyssnar på Pernilla Andersson på Spotify, läser lite om Zlatans kväll med Barca mot Sevilla...ett mål gjorde han minsann...roligt för honom! Glad när det går bra för Zlatan!


Bra dag idag! Vaknade till väckarklockan 05.30. TUngt att gå upp tidigt när man är ledig men är det långpass på gång får man bita ihop. Vi skulle springa runt Olofsfors kl 09 och då måste all frukost vara spjälkad och lämnat magsäcken annars får jag håll. Sagt och gjort, jag gick upp, gjorde gröt åt frulle, kollade Dr Phil och vilade mig i form. VI drog från Hemköp och jag och vi höll ihop med övriga i ca 2km. Annica verkade pigg, trots förkylning och vi sprang på i 5.10-tempo de 22,5km runt backiga Olofsforsbanan...bra träning inför Vasastafetten nästa helg och bra att jag fick springa på ordentligt och ändå känna mig stark. Ett roligt pass.
Men jag blev jättetrött efteråt. Lagade lite lunch och låg sedan trött och slötittade på Permier League...tottenham-man city...en ovanligt rolig match...
Men...det gick inte att vila sig igenom hela dagen så det blev till att gå med hunden, göra rent altanen och måla lite...och fint blev det...så fint att vi bjöd dit mam o pap som äntligen kommit från Skåne...grillat med kantarellsås och rostade grönsaker...gott blev det!...

Nej...nu har löpning och vin gjort sitt till för att krop och själ skall längta till sängen...

Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0