Hoppar nog över SY Glädjen...

Ska sluta säga att schemat är klart...när schemat VAR klart, visade det sig att det inte alls var klart i den meningen att det fugnerade att lägga ut på nätet eller att schemat kunde "prata" med vårt frånvaroprogram...nej nej nej...långt kvar...många timmar framför datorn idag också...men hören und häpnen...nu har jag bokat in mig på en synundersökning...
Synsam ska jag köpa aktier i!
De måste gå hur bra som helst...jag fick inte tid förrän nästa fredag em...va?? Tänk vad många som ser dåligt efter sin semester och måste ha synundersökning...har alla druckit träsprit till sillen i midsomras? Nåväl...jag bidar min tid...har hittat en fantastisk huvudvärksmedicin...EezeNeo...tar ett par såna på morgonen och jag klarar mig hela dagen!
Vad skall man med glasögon till?

I alla fall så är grupperna i schemat i det närmaste klara...blir det imorgon. Tänker jobba halvdag imorgon - kompa ut resten...hinner packa då och kanske ta en lur innan vi drar till Mora. Slängt i ett par tvättar nu, så jag får med favoritträningskläderna...

Körde intervaller idag, men inte på banan...det var fotbollsmatch...det fick bli i skogen. Ville inte köra slut på mig inför helgens övningar men det blev en tusing, fem tvåhundringar och en fyrahundring...inte mycket att hänga i julgranen men i alla fall lite fart på benen...

God kycklingwook och en hallonsmoothie har avslutat kvällen...nu väger jag för och emot att vara vaken till 22 och se min gamla favoritfilm S/Y Glädjen på tv4film...eller gå och lägga mig...
För: Lena Olin är grym i den filmen som bygger på inger Alvéns bok med samma namn...relationsdrama, gillar sånt...Inte sett den på massor med år...

Emot: Trött, huvudvärk, behöver sömn, ska upp 05, kroppen läker sig själv i sömnen....det behöver benen...

Hm...verkar som om filmen förlorade...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: tina

Blir orolig över din huvudvärk...måtte det bara betyda att du behöver glasögon.... Kram

2010-08-06 @ 08:57:36
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: stenbole

favoptic.se där köper jag ifrån. Progressiva med synundersökning kostade 1100. Slipade läsglasögon för 500.

2010-08-07 @ 15:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0