Som att hoppa bungyjump - ungefär...jag har lagt ut schemat! :)

09.38...oj, kafferasten är påväg att glömmas igen...jag tar tillfället i akt och skriver ett blogginlägg...ska ju till Mora ikväll...där bloggar man inte...där springer man!!

Har nu kamikazepilotat på förmiddagen och lagt ut schemat på nätet för allmän beskådan och bespottning...inte nog med det, jag skickade också ut länken till schemat, till alla lärare och...lyssna nu (eller läs, menar jag...) -Jag uppmanade dem komma med invändningar och idéer om förändringar...
Här sitter inte en fegis, vill jag lova!

Allt som inte dödar - härdar!

Grupperna är klara och det ser okej ut när jag kollar igenom. Så nu tänker jag göra lite annat som bör göras innan lärarna kommer på torsdag...men först tänker jag dricka kaffe...


Benen är tunga sen intervallerna igår...ville bara säga det...som en liten brasklapp...ifall jag skulle springa långsamt ikväll...
:)

Ja men hejdå då...hörs igen imorgon...om jag orkar blogga då förstås...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0