Synfel...

Huvudvärk igen...och jag som glömt att ringa efter en synundersökning...måste vara synen det är fel på...allt detta tittande på datorskärmen...kisar med ögonen...för det kan inte vara spänningshuvudvärken ju...det är inte vare sig spännande eller stressande på jobbet just nu...kan jobba ifred i tysthet och får massor gjort om dagarna!
Nä, ska ta tag i det där imorgon...first thing...

Nu är helgens träningsläger i Mora-sälen-skogarna planerat...vi åker upp till Höksberg och springer Annicas sträcka på fredagkväll...sen vila i Vikarbyn...lördagmorgon åker vi upp till Sälen och släpper av första gänget, jag och LIsa blir avsläppta i Risberg där vi springer min sträcka till Evertsberg...på eftermiddagen springer vi Lisa sträcka mellan Evertsberg-Oxberg...sen vila igen i Vikarbyn...vi ska bo i mams och paps hus, precis om i vintras...sö-förmiddag blir det bootcamp-löpning i Rättvik med tillhörande dopp i Siljan...sen drar vi hem...då är nog benen möra så det räcker och blir över...och förhoppningsvis har vi förberett oss väl till stundande Vasastafett!
Gårdagkvällens backpass känns inte så mycket i benen som jag hade gissat efter hur det kändes igårkväll...ska nog vara med på torsdagkvällens intervaller på bana...i alla fall ta några intervaller för att få fart i benen...

Nä, nu ska jag sova bort lite huvudvärk! Sköt om er!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0