Tack kära läsare!

Åå vad det är skönt när läsare hör av sig och saknar en när man är borta...(okej...det är kanske bara en som hört av sig...men ändå...skönt!!)...
I´m back nu ju. Arbetsvecka med feber är över för den här gången och jag bockar av "höstförkylning" från min att-göra-lista! En viss befrielsekänsla när man får bocka av saker på den...beta av dem, en efter en...schemat t e x.
Det bockade jag av i slutet av juli...skrev upp det igen på att-göra-listan i början av augusti...bockade av den igen när lärarna skulle börja...skrev upp den igen när lärarna hade börjat...och så där fortsatte det...
Och idag har jag bockat för den igen...NU, är schemat klart!
Om jag bara kunde begripa varför IUP-tiden som syns på alla elevscheman och lärarscheman inte syns på dexter...detta jävulens påfund till frånvaroprogram...

Hm...

Inga livlinor kvar...JOOOO...jag valde ju nya vägen...med FYRA livlinor...få se nu...fråga publiken (hunden och sambo)...redan tagen...50-50 (chansa att det blir rätt) tagen den med...och det blev fel!...ring en vän (snacka om att DEN redan är tagen...tack sambo!)...byt ut frågan...DEN ÄR KVAR!
Jag byter ut schemat!
Mot...mot...mot...hm...en teckning?...en broschyr om dalahästar?...kanske mot ett notpapper med "Drömmen om Elin"?...

Skitsamma...vad jag vill åt är ju bara att säga...en att-göra-lista blir aldrig tom...Sisyphos arbete liksom!

Men en helg är i antågande! Det skall banne mig firas, nu när febern är väck, mensvärken ett minne blott och smaklökarna nyvakna som små krokusar på våren...
Citronöverbakad lax med örtsmör, Utendalspotatis och lite smörslungade primörer...och en Fleur du cap 05 till det!
Joru...så njuter man en fredagkväll!

Efter att man badat i två timmar, läst ut en hemskt dålig bok (men jag ville ju veta VEM som dött, VARFÖR, HUR och VEM som gjort det...det tog två timmar...så nu är jag skrynklig som en murkla!)

Ha en toppenstart på helgen kära Pernilja, den enda som saknat mig!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också saknat dig och jag är inte en persilja....blott en vän ...

2010-08-27 @ 20:34:18
Postat av: Persilja

Härligt att ha dig på banan igen! KRAM

2010-08-27 @ 21:06:39
Postat av: Åsa

Jag har varit in och kollat efter dig varje dag så det är fler som saknat dig.

Trist med Lidingö.

Fråga, Maran - Lidingö, vilket är värst?

Förstår det givetvis handlar om mål och om hur tränad man är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0