Curling är visst kul...heja heja Annette Norberg...sopa på!

Men Gud som dom skriker...och så fult det låter...vore jag lag Norberg i damcurlingen, skulle jag be kinesiskorna hålla klaffen...det är väl sopa man  skall göra för att stenarna skall hamna där man vill...inte kan man väl skrika dem på plats??
Curling är inte kul. Inte spännande. Men okej, om vi tar medalj skal jag ändra mig för en stund. Hoppas vi tar medalj. jag gillar att ändra mig.

Hockey är kul...även när  vi inte tar medalj...men hur fanken kunde vi åka ur mot Slovakien? Det var banne mig trist...såg fram emot lite final i helgen!

Annars har dagen varit bra. Sagt adjö av vikarierande chefen. Han fick en flarra wirre och ett lycka till på färden-kort. Konstigt egentligen, vad mycket människor som passerar in och ut i ens liv. En del hänger sig kvar, andra påverkar under en kortare tid och bara då.

Bäst idag har i alla fall eftermiddagen varit. Träffade en gammal elev, som kom förbi och bjöd på fika. Sånt värmer. Sen följde hon med mig till träningen, eller gick hem och ordnade träningskläder först och dök upp senare. Jag sprang en mil och det gick kanon. Lyckades hålla 4.30-4.45. Med lite långsammare i början och lite snabbare på slutet. Sen hjälpte jag henne igång med träningen. Kul!
Därefter raskade jag mig till nästa träning - denna gång volleyboll. Så himla roligt att spela med kollegor och gamla vänner. Riktigt bra spel idag.
Fylld av endorfiner är jag på ett fantastiskt humör...

Nu ska jag ta ner mig själv lite...med att läsa arbetsmiljölag...kanske jag ändå kryddar kvällen med lite "tur för skolan att den är obligatorisk"-bokläsning.

Bild...har fasiken inte tagit nån bild idag heller...letar...
...nu skriker kinesiskorna igen...jag orkar inte höra dem...måste sänka...vänta....
Så...tystnad är underskattat!
Nåväl, bild från sommarens boot camp...längtar lite till sommaren faktiskt...det ser såååå sköööönt ut!


Kommentarer
Postat av: tina

Jag gillar curling, tycker att det är skoj att se på... Efter sportlovet tar jag tag i volleybollen igen, tiden har inte riktigt funnits nu... kram

2010-02-26 @ 00:21:47
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0