Curlingtjejerna - go for gold!

Sportlov!!!!...

För alla som har det.

Jag valde bort det när jag tackade ja till tjänsten som utvecklingsledare. Jag valde ännu mer bort det när jag tackade ja till tjänsten som vikarierande rektor. Nåväl...vad är väl ett lov...det kan vara urtrist, långtråkigt, långsamt och alldeles...alldeles...underbart.
Men jag har istället möjlighet att ta ut semester närhelst jag vill. T ex när det är billiga resor.

Inga medaljer idag och ingen igår...bara löfte om en. Minst silver. Curlingdamerna. Heja heja.

Ingen träning idag. Kör dubbelt imorgon. SKidåkning på morgonen och Bootcamp med fotbollstjejerna på fm. Sen blir det långpass på söndag. Mot bättre vetande. Ska ju på Isaks fyrtioårsfest imorgon.
Klä ut mig till politiker...hm...till vem då...Maud Olofsson??...Thatcher?...Cicciolina??...Tarja Halonen?...vete tusan hur det skall bli...eller så klär jag ut mig till en fritidspolitiker i något parti...tar sambos kläder och klär ut mig till folkpartist??
Hur som helst ska det bli kul. SKa försöka att tänka lite på långpasset så jag inte glömmer dricka lite vatten emellanåt :)

Nu ska jag banne mig sova...struntar i vem som åker ur Lets Dance...det bara måste bli Gudrun eller Wille nu...
Mattias var riktigt snygg ikväll...riktigt snygg!

Bild för dagen:
från 2007...Birk vill dricka ur samma vattenskål som hunden...kan bara sluta på ett sätt...och det gjorde det...han plumsade i med hela huvudet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0