Flytta enkronor och huvudvärk!

Jag känner massor av bra människor. Faktum är att jag bara känner bra människor.
Snälla.
Omtänksamma.
Det underlättar i livet. Att känna snälla människor. Då blir vedermödor enklare att möta och ta itu med. Ofta räcker det att bara ha någon som lyssnar. Och ser förstående ut.

Inte för att jag har så många vedermödor direkt. Nej, det har varit en bra vecka men massor av spänningar har gett mig huvudvärk som inte vill ge sig. Trist.
Den gav sig en stund igår under träningen. Men kom raskt tillbaka.
Den gav sig en stund idag, när jag tog en Citodon...eftersom jag tänkte att en stark är bättre än tjugo svaga...
Och det var det. Huvudvärken höll sig väck ända till eftermiddagen.

Sen från jobbet idag. Gjorde inget. För väl hemma möttes jag av fina blommor. Sambo och jag hade fått massor av fina blommor av mamma och pappa. En grupp och sen en bukett rosor. Därmed gav jag upp hoppet om en gammal julgrupp som stod och slokade och om den ensamma avklippta amaryllisstjälken som för längesedan blommat över och inte ville blomma om...någonsin mer. Nu är det fint igen. Med färska blommor.

Nu skall jag kolla Lets Dance...vem som åker ut...känns som om det gör mig detsamma vem det blir...samba såg i alla fall helt omöjligt ut. Separera bäckenmusklerna...hur f-n går man det? Ner med vikten i golvet...jo, den brukar ju hamna där...man skall kunna flytta en enkrona med den foten som vikten inte är på...aha...men då fattar jag precis...

Nu skall jag gå och flytta lite enkronor!
Tjaba!

Dagens bild: Mitt håreksem har blivit värre...och kliar enormt!!!!!





...*ler*...nej, det är ju marmorbordet vi satt och fikade vid...sambo och jag!

Kommentarer
Postat av: tina

Du är för lustig du, vilket skämt, gick nästan på det. Tyckte du var modig som la ut en bild...hmmm ibland får du till det =)



kram

2010-02-12 @ 22:31:44
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0