Heeeeeeja Sverige!

Guuuuuld! Vilken himla tur att jag valde bort min viktiga nattsömn och istället suttit framför TV´n och sett herrlaget köra hem stafetten på det bästa av sätt. Vilken laginsats och vad cool han var, Hellner, när han låg och lurade ett par varv...innan han bara stack. Ja jösses...
Och nu andra åket i storslalom...undras om det finns en endaste chans...att Anja tar sig upp på pallen. Håller tummarna men orkar nog inte stanna uppe längre. Nu får resten ses imorgon bitti.

Dagen har varit bra. Det får räcka så.

Hann många ärenden nu på eftermiddagen. Då fick träningen stryka på foten. Blir dubbelt upp imorgon. Löpning och skidåkning. och så lite volleyboll på slutet...som krona på verket.
Imorgon jobba vår vikarierande rektor sin sista dag. Blir tomt. Men ändå rätt på något vis, eftersom Eva kommer tillbaka.

En bild då...jag måste skärpa mig och ta mer aktuella bilder...mina arkiv sinar snart...men kollar efter:
Okej här kommer en från förra årets vintermaraton i Borlänge. Jag och gasellen sprang "komunist-löpning" (alla ska med...ingen får vara bättre än någon annan) vilket betyder att vi kämpade tillsammans och korsade mållinjen ihop. Blev DM-silver för egen del. Ett fint minne...men sjukt jobbigt...och kallt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Heja Sverige!

Heja Erica!

Heja Eva!

Mycket bra och goda nyheter, precis som det ska vara. :-)

Kram

2010-02-25 @ 09:43:27
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0