Packad och klar!

Punctuality: 87%
Within 1 hour: 98%

Det är vad Ryan Air kan stoltsera med denna vecka.

Kanske något för skolans hemsida:
Lärare:
I tid till lektionen: 87%
Inom 1h: 98%

Nåväl...ingen snöstorm över Västerås imorgonkväll, om man får tro yr.no. Och det får man. Inte heller någon köldknäpp. Det ser ut att bli lätt snöfall och -2 grader. Det ska väl flyget klara???
Jag har i alla fall packat en torrdräkt och dykartuber. Ramlar vi ner i Nordsjön så skall då i varje fall jag vara beredd...nej just ja...man får ju bara ha ett handbagage på 50x40x20 cm...då får dykartuberna bli hemma.
Man måste våga lita på folk och fä...och flygmaskiner.

Började packa i 17-tiden när jag kom hem från skolan...det urartade i en stor garderobsrensning. Bort bort bort med allt jag inte använt de senaste två åren...och vips, blev det plats för nytt och tänka sig...jag som skall till London i några dagar...så passande...då kan jag ju shoppa loss!
Sambo tog en stor väska för sina få kläder...jag knökar ner alla mina kläder i den lilla väskan...så tänkte jag att vi kunde byta på hemvägen :)

Nu är garderoben (som minns nu detta, är ett rum...ett helt garderobsrum...) färdig städad. Och packningen under kontroll. Skall bara i med lite träningskläder men valda delar av dem skall jag ju ha när jag tränar imorgon.
Så det får vänta...det sista.

Nu lite läsning innan lampan släcks och natten får rusa fram...snart snart är det imorgon...och då åker vi. Men på kvällen!

Good najt!

Snöiga pudlar kan man aldrig få för mycket av! :) (jo i sängen...)


Kommentarer
Postat av: tina

Ut med det gamla och in med massor av nytt.... Åhhhhhh vad kul och shoppa =)



Ha skoj!

2010-02-02 @ 22:02:18
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: Anna

Shoppa loss och ha det bra!!!

Hälsa din sambo, och din storpudel.

Var ska storpudeln vara när ni semestrar då?

Kram!

2010-02-03 @ 15:07:21
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0