Sen kväll på jobbet...och så lyckad sen! :)

Toppendag på skolan, mycket att göra men bra saker...missade i och för sig träningen...två gånger var jag påväg ut genom dörren på skolan, för att ta en löptur...men två gånger d vs 100% av mina försök...misslyckades...jag blev upptagen med annat...viktigare...
Nåja, det betalade sig ikväll...vår mässa för åk6-elever med föräldrar blev lyckad. Personalen hade gjort spännande fina montrar och var på gott humör, engagerade. Och eleverna som var med gjorde också ett toppenjobb.  Det har blivit ett viktigt inslag i att visa upp verksamheten så att elverna väljer oss till hösten.
Hoppas att det blir många som gör det så vi kan behålla alla bra lärare vi har idag!

Oj...Anja fick just ta emot sin bronsmedalj...grät lite...då grät jag också lite...sympatigråt. Jag är sjukt imponerad av hennes mod och inställning. Hur fanken vågade hon satsa för fullt nedför den backen, där hon kraschade igår?
Förebild!

Orkar inte mer idag...måste sova...

Men en bild då:
Lite kaffe innan vi går in på Les Miserables i London förra helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0