Tillbaka...men inte tack vare blogg.se...trots dem!

J-vla blogg.se!! Jag HAR INTE bloggskolkat. Jag har blivit PORTAD.
Ja, ni läste rätt...PORTAD från min egen blogg. Har inte kommit in och kunnat skriva. Nåt satans serverfel, har det stått på en sån där ruskigt informativ felskylt!

Nåja...

Har i alla fall hunnit tillbaka från den supersköna, fantastiska, roliga, trevliga Londonresan. Ni har ju fått hänga med på en del och det enda ni egentligen missat är att vi gick på bio på lördagkvällen, efter rätt så medioker mat på Angus Steakhouse. Filmen vi såg var "up in the air" med George Clooney. Den var okej. Småmysig.
Resan hem gick br aoch Ryan Air får högsta betyg vad gäller punktlighet och väskhantering.
Blir helt klart dom igen. Rekommenderas för kortare resor där man står ut med att inte kunna fälla sätena, med stressade flygvärdinnor och en pytteliten cola light för 30kr.

Veckans jobb har kastat in en i verkligheten igen. Det är lite för splittrat för mig just nu. Hälften lärare och hälften utvecklingsledare...i väntan på att bli vikariernade rektor om två veckor...Har egentligen inget mandat att bestämma men ändå kommer man till mig med frågor och förväntan om att jag skall fixa. Och så eleverna, så jag vanligtvis tycker är det roligaste...men som jag känt mig irriterad på idag...och lite igår.
...på de som slänger skräp på golvet, som jävlar med andra, som skyller i från sig, som slåss, som jävlas med sina lärare och som hoppas att någon annan skall fixa deras utbildning...
Hade tänkt åka skidor ikväll...men fick en annan perfekt träning istället. Har skottat mams och paps garagetak. Det tog 2,5h och jag är helt ledbruten nu. Inte ens 1h i badet mjukade upp den ryggen. Ska kasta mig i säng.

För imorgon opereras storpudeln. En tå skall bort. Och en knöl på bröstet. Han skall sövas. Och jag är nervös.
Dör han, dör jag.
Tror jag.

God natt!

Kommentarer
Postat av: tina

Tankar hos er imorgon. Kram

2010-02-09 @ 22:34:13
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0