When I was walking in London!

In the middle of day2...
Oj, då kom jag genast att tänka på en bra låt med Billy Joel...nynnar den just...men ni hör ju inte...så om jag inte minns fel...så heter den River of dreams och börjar "in the middle of the night..."
Skitsamma...det var en utsvävning som var långsökt...
Idag har vi gått och gått...och gått och gått...prinskorvarna från igår (mina tår, för de som inte läste gårdagens inlägg...) är nu ännu sämre och liknas mer vid halvtrasiga Isterband. Lukten passar också in på Isterband.
Men vi har sett vaktbytet vid Buckingham Palace, vi har gått genom Green Park och Hyde Park, vi har matat duvor, gäss och ekorrar. Se nedan:
Solen har skinit till och från och det har varit ca 10 grader varmt. En mycket skön dag som ger föraning om våren. Solen gjorde också att min synnerligen varma vinterjacka var ett dåligt val (faktiskt redan igår...då jag svettade mig igenom alla affärer och allt promenerande). Sambo var snäll och lånade ut sin jacka idag...men den var ju så stooor...alltså stod "ny jacka" överst på dagens shoppinglista.
Shoppingen gjorde vi på Queensway (Witleys varuhus), på Regent Street och Carnaby Street. Skörden blev god och nu kan vi nöjda se fram emot kvällens övningar.
Indisk restaurang och Les Miserables.
Nedan syns sambo i Hyde Park, när han plåtar fåglar. Biologilärare som han är!:)

Kommentarer
Postat av: blombella

Ni verkar ha det alldeles underbart och coolt, att titta på alla musicals som finns i hela London. Queen är bra, dela listan med mig. Shoppa vidare,kram från ett snöigt * Avesta

2010-02-05 @ 17:58:52
Postat av: tina

Härligt med nalkandes vår och lite vårkänslor. Här är det bara snö, snö och snö men det gillar ju jag.

Hoppas shoppingen går bra.

Kram

2010-02-05 @ 20:44:35
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: Sabina

Åh, låter som att ni har det hur bra som helst ju! Kan tänka mig att "We will rock you" var grymt :)

2010-02-05 @ 21:48:02
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0