Årets första jobbdag och så lite bilder!

Jobbat hela dagen. Bra dag om än rätt så omvälvande. Får vänta med att redogöra för det. Fick en del gjort men kommer behöva några timmar imorgon också...men vill även hinna lite träning innan kvällens festligheter.

Klippt mig idag...kan inte säga att jag förbättrade utseendet särskilt mycket...men kanske inte försämrade det heller. Nöjd med att se lika ut. Så är det nuförtiden...nöjd för varje dag man är lika...och inte sämre :)

På måndag är det dock start för renlevnad 2010. Jag kommer skriva på bloggen, precis vad jag stoppar inoch även vad jag tar ut i form av energiuttag på träning...sen kommer det förhoppningsvis bli resultat...och då skriver jag om det...
Mål1: Bort med fem kg dökött...som bara är ivägen vid löpningen...nu jäklars skall det satsas!

Bild från förra årets vintermarathon som gav silver i DM för min del (K35)



Bild från sommarens bad med Birk



Bild från poolens byggande i somras...en bättre storlek för mig...storpudeln lite sugen på bad!



Bild från Birks inomhuspool...



Nu får det räcka med bilder för idag...

Godnatt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0