Dåligt på TV ikväll!

Förlust i handbollen...igen...fysträning och därmed orka hela matchen...kan det vara något? Gud så dåligt!

Allt är dåligt...

Roomservice var också dåligt ikväll...asfult rum...asfula rum...allihop. Hade börjat gråta om de gjort om mitt hem så...epilepsitapeter och fula stolar som inte går att sitta på...shrekgrön färg på väggarna...hugaligen!

Halv åtta hos mig var OCKSÅ dåligt...eller han med flugan var dålig på att laga mat. Eller kanske mer dålig på att planera matlagandet...inga tips därifrån...bara avskräckande...

Ingen träning efter massagen (som i och för sig var bra och nödvändig)...jag fick "lufsa runt i 5km om jag nu visst hur man lufsade"...lufsa...hm...varför då?...träna eller vila...inget däremellan...vilar alltså...också dåligt! I alla fall för humöret. Bra för benen. Troligen.

Imorgon blir det bra!

SM-semifinaler i futsal (inomhusfotboll) för vårt killskollag. Hela dagen med många matcher. Kul.
Möte på kommunen om vår hemsida. Kanske kul.
Volleyboll med lärarna. Garanterat kul.
Och....långpass med gasellen - askul! Äntligen ska vi börja med de lite längre passen igen. Bara att nöta mil om man skall komma iform till långlopp.

Ser alltså fram emot morgondagen.

Avslutar med en bild på jordens sötaste unge...Birk! Från i somras då vi åkte till Alta i nordnorge och fjällvandrade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0