Kors vad det kan vara svårt att koncentrera sig ibland...

Kurs idag igen...jag hade svårt med koncentrationen. Tyckte jag kunde det där redan. Satt och kollade mailen, kollade FB och läste lite nyheter...och vips...så var jag helt OFF...fattade nada och vågade inte fråga...skämdes över min okoncentration och paniktryckte på alla flikar och knappar jag hittade...
Och då brukar det ju alltid bli jättebra...
Ha ha...fler hade tappat koncentrationen och till slut frågade någon annan. Utmärkt. Jag åkte med på en frisläng och nu var jag banan igen.
Nu höll jag hela vägen ut och kommer att kunna instruera min kollegor om detta dataprogram. Blir bra.

Efter kursen for jag in på toan och kom ut som en längdåkerska...typ lite stålmannen över det hela...swooosh...så var jag ombytt...sen blev det 7,5km längdskidor i snöväder. Bra skidor men lite trögt gick det i spåren. Dock var det kul och blev som lite meditation. Ensam i snön i mörkret vandrade tankarna fritt och det räckte t o m till att fundera över tekniken. Och då blev skidåkningen bättre. Förbättrade min tid sen i söndags.
Löpning imorgon, troligen inomhus med tanke på förvarningen om snöstorm.
Sen skidor igen på torsdag.

Innan sängdags vill jag bara säga...TACK Svt för era fantastiska tv-program i det senaste.
Stjärnorna på slottet var ju lysande!
Mästarnas mästare är mitt absoluta favoritprogram...

Dagens bild: Storpudeln...som han ser ut när han är nyklippt...som nu...fast nu är det vinter...det där var i somras! LÄngta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du törs köra ensam där ute i mörkret....

2010-01-26 @ 22:00:38
Postat av: Anna

Anonym i förra kommentaren tror jag... :-)

2010-01-26 @ 22:02:28
URL: http://igelstrom.blogg.se/
Postat av: tina

Saknade dig i skolan idag... Bra att du jobbar med din mörkräddkänlsa och utsätter dig för den ;)

Har också åkt skidor i mörkret, senare än du, mellan nio och tio. Det kan bli ditt nästa steg i terapin....

2010-01-26 @ 23:01:01
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0