Lite nervös inför flygningen på onsdag!

Kollat på yr.no hur vädret blir i London, dit vi skall i fyra dagar...åker på onsdagkväll. Ser okej ut. 5-6 plusgrader...inte solsken direkt men heller inte regn. Får duga.
Med stigande ålder har jag blivit harigare...jag var bara rädd för spindlar och kackerlackor förr, när jag var yngre...nu oroar jag mig för massor av saker.
T ex så när jag solade idag, på badhuset...20 min...blev jag superrädd för hudcancer...och stängde av solariet efter 15 min. Skulle aldrig hänt innan jag var 30. Sen när jag vattenlöpte funderade jag över flygresan till London...jag som alltid älskat att flyga...särskilt start och landning...jag ville t o m bli pilot eller i alla fall flygledare, när jag var yngre...nu gick tankarna runt i huvudet...tänk om det blir isbildning på vingarna och lågbudget Ryanair dragit in på av-isningen...eller om det blir jättesnöoväder så vi inte kan landa...kanske dumt att flyga alls, på vintern...kanske vi skulle blåsa av allt...
Har t o m blivit lite höjdrädd...har ingen lust med klättring eller glaciärturer nåt mer...
Nej, löpning, hemma i Krylbo...på marken...
Det är min melodi det!
:)

Nåja...

Det skall bli kul att resa...men det skulle faktiskt bli ett jäkla sönoväder i Västerås på onsdag...vi som åker där ifrån...får väl ringa Ryan-air och säga åt dem att inte spara på av-isningen!
Allt skall man då behöva ha koll på...

Stel och träningsvärk idag. Efter dubbla bootcamps igår och skidåkningen.
Det fick bli långpromenad till stan och badhuset, där jag inte bara solade utan vattenlöpte också. Skönt.

Skall bli kallt imorgon...så det får bli inomhuslöpning imorgon. Kanske intervaller igen?!

Dagens bild: Kära sambo i bästa staden framför Ironbuilding. Hade vi haft råd, hade vi åkt dit istället för till London. Men...det blir en annan gång...när vi vunnit pengar eller nåt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en trevlig semester!.

Det kommer att gå alldeles utmärkt med flygresan...och jag ska snacka med vädergudarna så ni får bra flygväder. :-)

2010-01-31 @ 20:08:02
URL: http://igelstrom.blogg.se/
Postat av: blombella

Det får bli en annan gång.. Er vända till NY. Men vet att detta blir minst lika fantastiskt, njut

2010-02-01 @ 17:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0