Men hallå...var tog alla timmar vägen?

Hjälp, jag har för få timmar! Klockan är redan 22.15 och jag har inte gått och lagt mig än. Panik. Då blir jag sjukt trött på jobbet imorgon. Behöver gå upp extra tidigt, eftersom jag inte rättat ett matteprov som jag lovat.
Gahh...
Varför kan inte någon bara bestämma att vi kör med 26h per dygn? Skulle det skada någon? Möjligen att vi skulle se lite äldre ut, när vi blir äldre, än som vi skulle se ut annars, när vi blir äldre om vi haft lite färre timmar per år...typ. Ni fattade va?
SKitsamma. Vi får aldrig 26h. Jag får skylla mig själv som fastnade framför filmgalan. Det är något med dessa galor. Rycks med av glamouren.
Inte för att jag inte har glamour i min egen vardag. Ta ikväll t ex. Tonfiskpasta med proteinfusilli till...och så lite keso på toppen. Eller mina flärdfulla morgnar...04.50...havregrynsgröt och hundpromenad...
Glamour så det räcker för mig!

Ingen träning idag. Dygnet räckte inte till. Och inte kroppen heller. Behövde ta igen mig. Och prata med sjuka chefen som är påväg att bli frisk och komma tillbaka. Gud vare tack...eller läkarvetenskapen...eller en kombination.

Nu får det vara nog...för idag...kort och innehållslöst inlägg...som inte alls speglar min dag...mer min tidsbank. Den är tömd.

Dagens bild:
Moster Gun och mamma...våren 09...får mig att längta till våren 10

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart att få höra /läsa att chefen är på väg tillbaka. Hälsa så mycket från mig!!!

Det var absolut inget innehållslöst blogginlägg...allt du skriver är av ett innehåll som du vill förmedla...glöm inte det! :-) Kram

2010-01-26 @ 13:36:40
URL: http://igelstrom.blogg.se/
Postat av: blombella

Verkligen, man borde ha fler timmar så man kan göra mer saker , bra dag för dig. Bra nu ser vi på mästarnas mästare.

2010-01-26 @ 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0