Snart är lekveckan med Birk slut :(

Sista dagen ensam med Birk. Vi skall hämta mamman, min syster, på tåget kl 13.19.
Birk och jag hängde på låset på Metropoolen, vårt badhus och har ägnat förmiddagen åt att träna dykning. Han är superduktig. För er som börjar reta er på att jag säger "super" före många adjektiv nuförtiden...så är det okej! Ni FÅR reta er på det. För jag gillar det. Inte att ni retar er...men jag gillar att säga "super" som ett prefix! För Birk gör det.
En reflektion efter veckan med Birk är...att...det inte blir tid till reflektion, när man har en treåring around. Men det blir himla roligt. Jag har inte varit ute i snön, eller varit i badhuset och lekt, byggt med Lego...så här mycket, sen jag var liten. OCh det är SUPERkul! :)

Nåväl...nu skall träningskläderna på...det är ju ett intervallpass som måste springas.

Återkommer!

Här en bild på syrran och Birk i Rättvik 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0