Snöoväder..nej tack!

Snöoväder idag. Ingen skidåkning - lämnade skidorna till snälla Kenneth som skall ta bort gammal valla och tejp, för att sickla om dem och lägga ny tejp...sen jäklars...ska jag åka skidor!
Blev heller ingen löpning. Kändes rätt med en vilodag.
Imorgon blir det två pass.
Ett inomhus. Intervaller på löpband och lite bålstyrka.
Ett utomhus...om jag hinner få skidorna blir det skidåkning. Annars får det bli ett längre, lugnare löppass.

Appropå ingenting...storpudeln mår bättre. Penicillinet har fått bukt med tonsilliten och andedräkten är åter normal. Infektionen i pulpan har också gett med sig. Men han får ännu äta penicillin i ytterligare 14 dagar. Himla lång kur. Men han måste vara helt fri från infektioner när han skall opereras. Sen...sen skall han äntligen få bli av med den jäklans smärtan i klon och tån.

Ja...men då så...har jag väl inget mer att säga just nu då...längtar till London nästa onsdag...ska bli så himla skönt att dra iväg några dagar. Längtar också efter syster och Birk. Ska försöka hitta några möjligheter till lediga dagar efter sportlovet. Så jag kan åka dit och hälsa på dem.

Dagens bild är en träningsbild där "majoren" kontrollerar våra armhävningar"

Dagens bild:

Kommentarer
Postat av: tina

JAså, du kör med tejp du.... En annan mixtrar med vallningskonsten för att hitta det bästa fästet och glidet =)

2010-01-27 @ 22:05:34
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: Anna

Instämmer med föregående talare...

Skönt att storpudeln mår bättre.

Ge en liten kram från mig.

2010-01-28 @ 15:15:46
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0