Steeel

Gahhhhh...för denna stela kropp...jippieee! Ja, man måste väl nästan säga så, när man åsamkat sig stelhet och träningsvärk helt på egen hand och av fri vilja?! Skönt att känna att det tagit, all träning i helgen.
Jesus-Johan (för de minnessvaga och för nytilkomna läsare kan jag berätta att det var han som räddade min läsena inför Stockholmmarathon i somras...därav prefixet "jesus" innan namnet)...nåväl han i alla fall, tittade nyss in på mitt kontor och undrade hur läget var...så oerhört LÄGLIGT! Jag beställde genast massage. Och det nu på onsdag! LÄngtar redan.

Lämnade in bilen i morse. På bilvård. Tog sedan en promenad till skolan. Men...är huvet dumt får kroppen lida!...för jag glömde täckbyxorna. Nylonstrumpor värmer, som bekant (för damerna i alla fall) inte!
Tagit en kopp the för att värma mig något.

Nåväl...dags för jobb!
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att teét värmde..mysko stavning kanske men du fattar hur jag menar ändå. :-)

2010-01-18 @ 15:25:16
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0