Stora svåra problem, löstes lätt av sambo!

Tuff träningsdag idag. Som började i katastrof. Inte katastrof som i Haiti...men katastrof som i "fördärvar planerna och gör mig sjukt irriterad"...
Skulle köra dubbla BootCamps idag med först tjejerna i fotbollslaget och sen med killarna i P17...lovat i flera veckorn nu att byta musik. Satt länge i torsdagkväll och igårkväll. Köpte och laddade hem, testade beats så de skulle stämma med hoppen. Orkade inte avsluta jobbet igår...bara kvar att bränna ner på två skivor...
Började morgonen med det. Då strejkade brännaren. Så satans arg jag blev. Sambo har många goda egenskaper, en av dem....som jag totalt saknar...är att i stundens hetta, hålla sig lugn och se sakligt på problemen...jag bara irriterar mig jag...
Sambo tog med sig datorn och kopplade in den på förstärkaren i idrottshallen...så när jag kom dit...spelades min nya musik! Halleluja och TACK sambo för ditt lugn och din förmåga att lösa olösliga problem! :)

BootCamp-passen gick utmärkt och det var jättekul att få träna killarna. Som de kämpade. Där fick jag minsann ta i med allt vad jag var värd, för att hänga på. Vilade mig lite emellanåt genom att byta musik. :)

3h tog passen, efter det måtte jag gasellAnnica vid golfbanan så tog vi en vända med skidorna. 35km har det blivit denna vecka. Min första skidvecka. Bra träning och bra att jag kunnat köra när jag varit trött i benen efter löpning.
Imorgon blir det löpning och vattenlöpning inomhus.

Ivkäll blir det pizza och Robinsonfinal...inomhus det med!

Tjolahopp!

Dagens bild blir en hyllningsbild till min allra käraste klassföreståndarkollega och vän: Tina "af Ugglas" Bakken! Som skall gifta sig på sportlovet! Ska bli sååå kul!

Kommentarer
Postat av: tina

Men herregud vad har du hittat för bild..... Tina med den gigantiska handen, men jag tror närmare betämt att jag gör ett dancemove.

Kram

2010-01-30 @ 20:02:52
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/
Postat av: blombella

Gillar självklart bilden :)

Dancemove eller inte... njuter kanske

2010-01-31 @ 15:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0