Dag1 i Oslo

Min førsta dag i Oslo børjade med sovmorgon vilket var skønt. Har nog inte sovit till halv nio på månader...kanske t o m år. Men skønt var det. Tænkte mig sedan en lugn och trivsam frukost men den kom på skam. Syster ville træna innan frulle. Okej...sagt och gjort. Mage och rygg fick sig en rejæl genomkørare och skall sanningen fram...så var det en superbra start på dagen. Frukosten smakade extra bra efteråt.
Lite lek i lekparken avløstes av en tur till Ullevål (sjukhuset  Oslo) før att hælsa på en av systers kompisar som fick barn i onsdags.
Sen var det dags før det mest otippade jag skulle kunna gøra...høga odds på det. Familje-Yoga i en park. En kænd (av andra æn mig...førmodligen bara kænd bland riktiga yoga-fantaster) yoga-instruktør från Canada hade en timmes yoga før vuxna och barn.
Det ÆR inget før mig...faktiskt...jag var med...men...nej, jag kænner mig stressad och har svårt att sitta still och koncentrera mig på andning och hur man skall hålla kroppen i olika møjliga och omøjliga positioner...
Jag reagerade som Birk...vi ville hellre springa, hoppa och leka i lekparken...men vi bet ihop. Det gick bra næstan hela tiden...
Nær vi var lugna och harmoniska tog vi en tur till IKEA...dær var det slut på harmonin...och jag passade in bættre! :)
Nu skall Birk sova...det tar ett tag...sen blir det mat!
Trevligt att vara hær.
Krama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0