Hola!

Bloggskolk i en vecka har gjort avtryck bland den tunna läsekretsen. Uppgivet berättar man i mail, att man tänker börja leta efter andra bloggar...som faktiskt uppdaterar regelbundet.
Ja, vad skall jag säga om det? Go ahead...leta på...
Jag tar lite lättare på uppdaterandet nu under semestern...men när jag väl skriver...kommer det bli hur intressant som helst! Ni kommer inte kunna låta bli att kolla :)
Som denna vecka t ex...hur intressant som helst
alla dagar har sett ut som följer:
05 uppstigning
05.30 promenad
06 frukost framför tv´n
06.30 lämna hund hos mam och pap, samt prata lite med sys som är hemma...
07 på jobb
16 hem
16.10 promenad
16.30 ligga på altanen i solen, bada i poolen...
resten av kvällen är det grilla, bada, vila, sola, umgås med Birk och sys...
OCH försöka komma på varför den satans förkylningen inte ger med sig...

Vad jag njutit av ovanstående...vill ha det så precis alla dagar...jag älskar att sys och Birk är hemma, storpudeln, sambo, mams och paps, att ha en altan och en pool, nya grillen, jobbet...hela paketet är toppen...

Bäst av allt denna vecka är presenten jag köpte till oss igår...Looftlightern - ett elektriskt tändrör till briketterna (som måste vara djävulens påfund...de gick inte att få eld på i onsdagskväll...inte ens med en liter tändvätska) Men nu...med tändröret...grillen var grillklar på 10min!! Gilla!

Krama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0