Kanonersdag!

Bra dag! Superbra! För att inte säga - en helt perfekt dag!!
Varför?

* Schemat är klart!! I did it! Nåväl...några få avkall på mitt drömschema för att få ihop det...men klart är det!
* Poolkungen har svarat...äntligen...och vi FÅR ta en lokal hantverkare till att skära iordning de stenar som inte passar och sätta dem på plats...poolkungen står för notan! Halleluja!...nu återstår bara det lilla lilla problemet - att hitta en hantverkare som inte har semester och som KAN sätta kantstenar till en pool...
* Gräsmattan har kommit och rullats ut...blev så himla snyggt!! Ännu snyggare blir det om ett par veckor (enligt uppgift) då gräset rotat sig och vuxit upp så att inte skarvarna syns. Nu vattnar vi och vattnar...rotblöta skall det vara...hela tiden. Annars dör gräset. Det FÅR inte hända...det har vi inte råd med.
* Långpasset i värmen gick bra men var sjukt drygt...blev 16,5km och efter det dog jag i poolen...eller inte DOG som i död - hjärta och hjärna har slutat att fungera...mer död som i en överdrift för att visa på hur trött och slut jag var...poolen skänkte svalka och fick igång mig igen.
* Gillning i kväll igen...sambo är grillmästare och banne mig och det inte blir några kalla öl denna gång!

Mindre perfekt är svaret jag fick på mail från überchefen. Men...det är bara att bryta ihop och komma igen. Jag har inte gett mig...filar bara på mina argument. TIlls dess...har vi bokat fler anställningsintervjuer.


Imorgon är det en anställningsintervju på fm...sen lite jobb på kontoret...sen ska jag fixa packningen inför Norge...och springa intervaller på banan! Kul att träningen går bra igen! Nu jäklar!

Tjoba

Kommentarer
Postat av: Pernilja

Ja men se där, allt löser sig till slut. Det tar bara olika lång tid... Ha det gott i Norge och hälsa syster.

2010-07-15 @ 12:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0