Hej hej igen...livet som småbarnsförälder är över...for now!

Men hugaligen...vad mycket spott och spe det kommit in till redaktonen nu på sistone...man retar sig på den urusla uppdateringen och tror att jag inte hinner blogga p g a Birk...och vet ni...-Man har rätt!
Jag har inte uppdaterat och det beror på den helt sjuka trötthet jag känt när en dag med fyraåringen varit över...jag har inte orkat berätta om dagarna. Bara leva dem. Det har varit fantastiska dagar, roligt, ansvarsfullt, viktigt men också utmattande...jag är ju inte van!
Vad är jag van vid...jo att helt rå över min egen tid...den tid som inte skall gå åt till storpudeln och sambo...och dom är rätt så lätttillfredsställda.
Nu har Birk hämtats av syrran...han bor nu med henne hos mam o pap. Ringde och kollade att han somnat ordentligt ikväl...vi hade ju våra rutiner...
Och det hade han.
Och han hade inte saknat moster.

hm...

Jag saknar honom.

Nåväl...annars då...jo, en del bra saker...
Stenarna runt poolen är nu tillskurna så de passar just den poolen vi har (och inte en större pool som Poolkungen tyckte att vi skulle ha stenarna till)...imorgon kommer de att sättas fast och fogas. Inte en månad försent...vi har väntat ett år. Det blir jättefint!

Bra löppass i terrängbanan...trodde i och för sig att jag sprungit mycket fortare än vad det visade sig att jag faktiskt gjort...får nöta mer i Krylbos terrängspår...nyttiga backar gör det till intervaller hur man än beter sig.

Eftersom en del skolfolk läser bloggen:
Ingen har fått ny lön än...den är inte ens inlämnad.
Ingen har skrivit på för den nya tjänsten än, men vi är nära en lösning.
Schemat är klart och jag fick ge avkall på några av mina önskemål, för att få ihop det.

Så...då ska jag kolla färdigt på C.S.I NY...mitt favoritprogram...sen blir det film...rekommenderas starkt...svt1 :Gråta med ett leende...såååå bra!

Krama!

Kommentarer
Postat av: tina

Lugnet har återställt sig igen..... Jag pustar ut...

2010-07-26 @ 23:51:35
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0