Glad midsommar!

Nybadad och klippt hund...det tog tid...så lång tid att alla hann duscha före mig...OCH fylla Birks pool med varmvatten...så när jag skulle duscha var varmvattnet slut. Där utmanades min positiva inställning och jag fick nöja mig med att tänka...oj, så friskt...

Nu är midsommar-smörgås-bordet färdigt och vi väntar in att midsommarklädda människor skall komma och inta sina platser...varit hungrig sen morgonjoggingen...ännu hungrigare av att färdigställa maten...och nu är jag vrålhungrig!

Ikväll blir det midsommarträff med musik hos grannarna sen drar vi upp mot bystugan för mer musik och så lite midsommarstångsresning av lindrigt nyktra män i folkdräkt - brukar vara en syn att glädjas åt!

Ha en skön midsommar och passa er i trafiken - en del kör alldeles för fort!

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0