Jag sitter i glashus...inga stenar kastas mer!

På plats i Rättvik.
1500kr fattigare...
Nån som minns inlägget från igår?
Om att följa lagen...
Jag gjorde det faktiskt...följde lagen...i alla fall nästan. Ynka 10km för fort...i nedförsbacke...
Poliskonstaplarna Kling och Klang var obevekliga...för fort är för fort! Fastslog de med emfas. Och visst har de rätt...men...jaaa, jag får väl ta mitt straff...tssss, leva sina värderingar...där fick jag för det.
1500kr fattigare...
Sambo tyckte att jag skulle dela pengarna med alla km som jag kört för fort, sen jag sist åkte dit...då skulle jag se att det blev billiga fortkörarkilometrar ändå...
Vilken tröst!

Men lite orättvist känns det allt. 10km...hm...det trodde jag faktist var inom felmarginalen...

Jag ska inte tjata mer om detta nu...men ahr inte berättat om det för folket här uppe...vill inte ha moralpredikningar över midsommar...så jag behöver få utlopp...
SATAAAAAAAAN!

Så...nu är det över...nu är jag återigen rehabiliterad och kommer att ligga 1-2km under gällande hastighet...alltid!


Och jag som sa igår...att jag skulle boka in en ny formel-kurs...hm...har inte råd med det nu...

Ja ja...glad midsommar på er...alla laglydiga medtrafikanter på livets stig...jag kan inte kasta några stenar mer!

Jag sitter i glashus!

Kommentarer
Postat av: stenbole

Har inhandlat en gps för en tur till gatuadress i Hamburg. Den mäter även aktuell hastighet och plingar i god tid innan fartakamera. Enligt den kan jag addera ca 10 km/h enligt bilens installerade. Vad betyder detta för dig

2010-06-24 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0