Rapport från Skövde

Nytt hotell...utan katter som hoppar in genom fönstret...mest kanske för att jag bor på andra våningen. Vi har fått lov att byta från Knistad konferens till Billinge hus, en natt. Det var någon dubbelbokning...ja ja...kul att få se något mer...det får duga som förhållningssätt.
Rummet här är större och mer utrustat...vad jag nu skall med mer utrustning till när jag ändå bara skall sova.
Tackade nyss nej till att gå med ner i baren och ta en öl. Jag är sjukt trött och orkar inte vara social mer idag. Det är låååånga dagar på UGL-kursen. 0830 - 2200. Mycket reflektion och många övningar som kräver engagemang. Roligt och intressant...lite jobbigt men utvecklande...

Imorse gick jag upp med katten (istället för tuppen...)...d v s 0600. Jag roade mig med att ta en 5km löprunda i hyfsat tempo (5-.tempo)...det var fint att se omgivningarna och Knistad konferens ligger verkligen vackert med stora bondgårdar och fina kohagar...och den stora golfbanan som ligger precis i anslutning till hotellet! Synd att jag inte spelar golf längre...då har man varit i himmelriket. Men kanske tur att jag inte spelar golf...mitt humör pallar nog inte det...fast jag blivit äldre och klokare...

Får se vad kursen ger iform av självkontroll!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0