Skövderapport...

Hm...spännande att saker som jag tagit för givet om mig själv...inte är så givna. Då ställs självbilden på ända...spännande men lite drygt samtidigt. Med allt tänkande. Inåttänkandet. Lång dag idag med. Men fylld med övningar och reflektioner så att man märker knappt att tiden går...

Ingen katt på rummet inatt...har inte öppnat fönstret. Fick för mig att den hade loppor...för det kliade på kroppen idag. Eller så var det lågbudget duschcremen som jag snott från något hotellrum någongång...struntsamma. Jag är så trött att sällskap i sängen var det samma.
Ska försöka masa mig upp imorgonbitti och springa lite...det ÄR ju skönt...men idag orkade jag helt enkelt inte...SKA imorgon...

Tror jag.

Nu SKA jag sova! Vet jag!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Imponerande att du tränar mellan kursandet också. Hur mycket ork har du egentligen???? :-)

Kramis!

2010-06-02 @ 23:14:33
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0