Ukuleleintro till låt på mixmegapol...med Hazel nånting...vilka och vad?

"Köp MixMegapols exklusiva hitsamling med 16 superheta hits"...sen spelar de Jill Johnson med "Jolene"...skrattar...jamen heja! Äntligen får jag känna mig lite ungdomlig och liksom lite "med". Om Jill Johnson med "Jolene" räknas som en superhet hit...hur heta är då de andra låtarna på skivan??
Inte något ont om Jill...verkligen inte! Jag gillar henne. Gillar hennes röst. Inget ont om låten "Jolene"...Dolly Partons låt från 73 nånting...gillar texten...men är det verkligen en SUPERHET HIT?

Nåväl...lång utläggning om ingenting...som jag hörde på radion när jag satt i bilen. Då hörde jag också en bra låt...kanske den blir en superhet hit (om trettio år...)...den började med ukulelespel...en kille sjöng...grupen hete något med Hazel...nån som kan hjälpa tant med vad låt och grupp kan heta så tant kan ladda hem och njuta närhelst hon vill???

Bra dag på jobbet idag...trots huvudvärken (som förvisso börjar ge med sig något)...fått mycket gjort och det börjar se okej ut för nästa vecka...MEN...mörka moln tornar upp sig i form av mer personal som tänker ha annat för sig i höst, än att jobba hos oss...hm...dock onödigt att ta ut sorg i förväg...glädje kan man kvittera ut lite i förskott...innan det roliga hänt...då får man glädje dels innan och så när det roliga väl sker...men sorg...den får banne mig vänta tills eländet drabbar mig! Jag hoppas på att det inte blir så!

Nej...nu får det räcka för nu...
glöm inte hjälpa mig med låten...

Hejvejs

Kommentarer
Postat av: Stenbole

ELDOUN kan spela ett ukuleleintro om det vore till någon tröst.

2010-06-19 @ 00:08:13
Postat av: Åsa

kan det vara Train med "Hey, Soul Sister" ?

2010-07-03 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0