Härmed kommer bot och bättring!


I tisdagskväll körde jag blombellas dotter Louise och hennes kavaljer till studentbalen i denna rosa skapelse...en Ford Thunderbird 56:a...visst är det lite raggarbrud över mig? Rosa lack och kromad grill...


Mosters favorit i alla kategorier...Birk snart 4år (den 22/7) nere i Skåne...där syrran och han spenderade förra veckan hos släkten.


Alexander i 7C åkte på uppdraget att hämta pengar på botten av poolen, så många han kunde på en minut...inte såå farligt eftersom vi i alla fall hade 22 grader i poolen. Detta var i onsdags då vi körde klassföreståndarens dag...kanske den sista för mig. Om jag inte snikar mig in på nästa också...som nyfiken rektor som vill vara en del av verksamheten...


Två glada, trevliga, skickliga, engagerade...nu får det banne mig räcka...men i alla fall...två lärare för 7C...idrotts-TIna och fotbolls-Lars...står och överlägger om regler och poängställning...också klf-dagen i onsdags...


Och så var det ju skolavslutning igår....nu är det sommarlooov för alla elever. Grattis till er! Och tack Tina för att du tog så många fina bilder!


Sambo men här är han lärare...och så jag...men här är jag rektor...och sambos chef...som så fiffigt någon påpekade! :)


Nu så...har jag gjort bot och bättring sen all bloggskolk i veckan!

Kram och så!

Kommentarer
Postat av: Pernilja

Härliga bilder! Schysst kärra, men Porsche är mer din (och min) stil...

2010-06-12 @ 16:50:52
Postat av: blombella

Bilen passade dig såklart även om du föredrar högre hastighet med vindblås i håret. Tovor är nog att föredra du gillar farten.



Härlig Birk-bild :D

2010-06-13 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0