Vuvuzelas...det skall jag börja spela...låter ju jätte...hm...ILLA!

Sportnytt visar en skola i sydafrika...Vuvuzelas på schemat...ett nytänk så det förslår...och vilket eländes elände att undervisa i...jag hatar oljud!
Nä, en tyst morgon på kontoret, det är grejer det!

Grejer var också kvällen hos Maya i Axelsbo. Tur att jag inte kände efter och stannade hemma av trötthet. Så himla trevlig, roligt...själagörande! Härliga vänner i C-laget tackade av mig och en hel drös med kollegor som av en eller annan anledning inte skall vara kvar i C-laget till hösten.
Vi sköt lerduvor, pratade minnen, skrattade och åt massor. Maya bjöd som vanligt på drivor av fin och god mat, vi grillade oxfilé, kycklingfilé och laxfilé...potatissallader, grönsaker...oj, vad vi åt. Men det fanns ändå plats för jordgubbar, glass, maränger och kaffe...hur bär sig en magsäck åt egentligen...all denna elasticitet!

Nåväl...de bra dagarna bara fortsätter och det är bara att njuta av flowet!

hepp

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en riktig lyxmidddag hos Maya. Gottigheter i massor. :-)

Ha en trevlig sommar!

2010-06-17 @ 11:18:31
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0