Jajjamensan...man är väl herre över sin kropp!

Aaaaaajjjjjj...nu gör inte bara baksida lår och häck ont...nu har även vaderna fått sig en omgång. Men ve den som ger efter för lite smärta..weakness - inte jag!
Jag tog mig ut och det blev 6km på 29 min vilket väl inte är någon rekord-tid...men...jag tog mig i kragen och drog ut. Way to go! Axelklapp!

Nu dusch, lax och soffhäng!


Gäller detta bara män, månn tro?
http://www.aftonbladet.se/wendela/article6820355.ab


...en sak till...snart börjar ny säsong av Äntligen Hemma m Martin Timell...har ni sett trailern? Där Martin och mörkhåriga snygg-snickaren ska tävla om vem som slår i en spik med minst antal slag...är det sant verkligen...slår snygg-snickaren i spikarna med ett slag...MED EN SKRUVMEJSEL?? Måste vara trickfilmat...väl???
...hm...nedre delen på skruvmejseln...borde vara omöjligt...tänker tro att det är sant. Han är snygg och omåttligt skicklig...med skruvmejseln! :)


Och utlovad bild då:
På Nicklas, den hjälten...som fick ut mig i slasket idag! Tack för det, jag mår toppen nu efteråt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0