Klippkort hos veterinären!

Många läsare har hört av sig och undrat om jag helt däckat under av huvudvärk?! Svaret är:
-Verkligen inte! Förvisso var jag lite slak efter förra veckan...men nere för räkning?...Icke! Dessutom har jag turen att ha en fysioterapeut i mitt nätverk. Förvisso ända bort i norge...men...hon kom över i helgen, tryckte till i nacken och i ryggen, samt tejpade med en mystiskt turkosblå tejp som gjorde nacke och axlar gott...ingen huvudvärk mer.

Men vad alla undrande bloggläsare inte undrat över, är om storpudeln inte skall opereras snart igen? Det var ju så hemskt längesedan. Minst två veckor sen...
Jodå, jag kan lugna er. Han SKA opereras igen.
Ni LÄSTE RÄTT...jag är sååååå trött på att åka till veterinären varje vecka...såååå trött på att se en ledsen hund som har ont någonstans...nu vill jag och storpudeln har lite TUR! Det är vår TUR att få vara frisk!
Åkte till veterinär-sören förra veckan...tassen var nu helt bra! Skönt...MEN...nu hade han fått ett sår på hornhinnan och fick två olika ögondroppar för detta...det skulle läka på tio dagar...
Över helgen blev det sämre. Till Sören igen idag...han log lite skamset, lite förläget...och sa: -Kan du komma på onsdag, han behöver opereras. Nya sårkanter måste skäras till på hornhinnan, för att det jäkla såret skall läkas.
Gahhhhh...men okej...det måste väl ändå bli det sista...

Nu måste jag jobba lite. Förbereda morgondagen. Halv studiedag med lärarna.
Spännande!


Kommentarer
Postat av: tina

Stackars Jerry... Inte kul med en ledsen hund. Glömt inte vad jag sa; Positiva tankar...



Kram

2010-05-04 @ 06:12:10
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0