Söndagen har varit lyckad

13,2km i strålande morgonsol med Lisa och Kjell...så började min dag! Kunde varit sämre. Ett trevligt och bra pass med hyfsad fart även i backarna. Sådant får man på köpet när man springer med orienterare. Efter denna sköna start tog jag en snabb dusch och hämtade sedan Johanna och vi drog mot Borlänge för lite Kupolenbesök.
Det tog 5h att hitta blusar, skjortor, byxor och skor. En trevlig men dryg eftermiddag. Dryg trots att det inte var så mycket folk. Nu är jag ekiperad och pank. gjort av med klädbudgeten denna sommar.

Väl hemma var det dags att bada hunden. Här insåg jag min begränsning...eller snarare den begränsade tid jag hade till förfogande...så jag badade tassar och huvud. Sen klippning av nos. Nu är han fin igen men inte helt ren. Det får bli till helgen. Måste stryka och packa inför UGL-ledarskapskursen som jag skall gå nu i veckan. Fem dagar borta från sambo och storpudel...
Det är i Skövde man lär sig till bättre ledaregenskaper. Skall bli spännande.

Tåget går 05.36 i morgonbitti så det får allt bli tidigt ikväll...som omväxling :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anna M

Ha det gott! Vi ses till helgen! :-)

2010-05-31 @ 08:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0