Stackars Anna!

Sverige gick inte till final...nähej...känns inte som så oerhört viktigt men lite trist för Anna Bergendahl. Gillade henne och tyckte att hon gjorde bra ifrån sig. Egentligen bara bra...för nu behöver jag inte bry mig i finalen på lördag utan kan lugnt nattvandra på Avesta Festivalen!

Varit sjukt trött i flera dagar. Skulle kunna somna mitt på dagen bara jag blundade. Trots det ville jag röra på mig så efter jobbet idag blev det volleyboll med personalen...himla kul...särskilt att vinna! Tristare var att jag som vanligt inte vet när det är dags att sluta...så när alla gick hem...stannade jag och idrottslärar-Tina kvar och spelade badminton...hon vann med en poäng...trots att jag hade tre matchbollar..."bäst när det gäller"...my ass...
När jag kom hem hade jag stora planer på ett par timmars sömn men böt ut det mot liljekonvaljplockning med mam. Bra gjort. Det var mysigt. Som förr, när man var liten...då var liljekonvaljer en skolavslutningsblomma...mamma och jag åkte alltid och plockade...lite nostalgi över kvällen.

För sen läggdags idag igen...kan det ha att göra med min hutlösa trötthet tro...

Jo


Det är nog så...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0