Perfekt!

Nu är allt klart för imorgon. Förberedelserna inför kvällen. Mer kan jag inte göra i nuläget.
Henke och jag har handlat, pysslat och skrivit...
Dagen började på bästa sätt...kroppen trodde det var sovmorgon...och så var det inte det. Bara vintertid. En timme till liksom. Och det är bara idag som det känns så bra...för kroppen har redan vant om sig tills imorgon och magin är borta...eller inte helt borta eftersom ljuset som kommer till följd av vintertiden är kvar. Good enough.
Det sista av förkylningen tränades bort med fotbollstjejerna. Hade inte tänkt träna idag, provade att få någon annan att leda träningen men ingen kunde. Så jag gjorde det. Var med hela tiden och det gick kanon. Nu är jag frisk och kan sålunda vara med och springa på onsdag.
På torsdag är det två matcher m Volleylaget. Och även på söndag. Kul att serien är igång.
Note to self: Ta med tröjor till sambo så han har med sig matchstället till matcherna imorgon - som jag missar p g a personalfesten.

Note to self2: Sy in en mental plåtplatta i ryggen på alla kläder, så känns det inte när man blir stucken i ryggen.

Men i alla fall...det får bli ett avslutande varmt bad...innan sängdags...eller kanske jag skall packa ihop en väska eftersom jag inte hinner hem emellan jobb och festligheter...
Så får det blir...bjuder dock på lite music innan jag drar:

Så tror jag nämligen att veckan blir...två fester med lite trevligt jobb emellan...hur kan sånt gå fel?
Perfekt är vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0