25%

To do list - söndag

Springa halvmara - gjort och gick bra...vädret var på vår sida...moln och duggregn gav vika för sol och varma vindar. Det var härligt att springa och gick jättebra.

Bada och klippa hunden - inte gjort...kammade igenom hela pälsen, det tog en timme och gav en blåsa på fingret...väl inne i badrummet, var hundschampot slut...pudeln är synnerligen misstänkt för att ha tömt ut schampot...det blir hundklippning på torsdag istället.

Byta till sommardäck - inte gjort...tvättade bilen och bar ut däcken, men såg en spik genom ena däcket och när jag drog ut den, pös luften ur...blir till att köpa nya däck. Tack! Jag behövde verkligen den extra utgiften. Men...bytte alltså inga däck idag.

Packa upp från Stockholmsresan - inte gjort...väskan står i hallen, exakt där jag lämnade den igår...har inte haft lust.

En av fyra saker gjorda...25%...dålig utdelning. Har jag blivit lat?

Det var en retorisk fråga! Svara inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0