De andra vinner DM på WO...från undertecknad

Tack alla igen, för uppmuntran. Tack särskilt till blombella som postade samma kommentar fem gånger för att riktigt visa hur viktig den var :)

Jag tar inte det hela bra. Jag har bara resignerat. Jag har insett att om man blir anfådd av att gå uppför tre trappor till lägenheten...så kan man inte göra personbästa på 21km. Skulle ha sprungit i 4.40-4.45-tempo...men som jag hostar nu...tror jag inte ens att jag kunnat linka i 6-tempo...ens till starten.

Nej, nu är det nya tag som gäller. Kanske det går att finna något lopp innan maran, att testa formen på. Annars får det vara...får satsa ännu mer på träning innan.

Ska avsluta dagens klagolåt med ett tips...som säkert alla redan vet om ...men ändå...
svt-play...där har de alla sina program i en månad efter de har sänts. Suveränt. Låg igår mellan kl 17-22 och kollade hjärnkontoret, babel, babben, debatt...i datorn...
Avslutade kvällen med något annat fantastiskt. Spotify. All musik...streamad...nsätan gratis...och lagligt.
Hujedamej...vem kan gräma sig över en förkylning när man har det så förspänt i livet?

Firar det med att inte alls lägga in någon bild :)

Kommentarer
Postat av: blombella

Det var viktigt;)

2009-04-24 @ 18:38:16
Postat av: Katinka

Ja, när det inte ändå går vägen som man vill är TV och musik bra! Trkigt att det blir så för dig, men nästa gång är det din tur istället.

2009-04-24 @ 20:48:19
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Jane

Krya på dig...och kolla i din mail =)....

2009-04-24 @ 23:42:36
URL: http://strahles.bloggagratis.se/
Postat av: Sabina

Sv: Jag fick en liten snabbismassage så ryggen känns något bättre men hade hoppats på mer massage ikväll... Ha en trevlig helg du också! Och försök att inte deppa ihop över tävlingen, det kommer fler och då kommer du vara på topp och slå ditt personbästa ;)

2009-04-25 @ 00:49:08
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0