Fotbollslördag

Solen skiner. Lördag. Återigen obokade timmar.
Bra att jag hoppar över tävlingen. Har hostat hela natten och är trasig i halsen nu.
Men ingen feber.
Alltid något.
Det betyder att det bara är dumt att ligga och lata sig hela dagen.

Lite städning får det bli, ska putsa fönstren på icke-solsidan av lägenheten. Tar de andra på eftermiddagen.
Sen har fotbollstjejerna match kl 12. Även om jag bara fys-tränar dem och inte har några kunskaper om hur fotboll bör spelas, så vill jag vara där och se dem. Ska bli kul.
Sen spelar några killar i klassen match direkt efter....så det får bli en lång stund utomhus i solen, inspekterandes Sveriges fotbollsframtid!

Ska värma upp med att kolla ikea.se och deras walk-in-closets...som jag ju ska få en nu i nya huset :) I Like!



Kommentarer
Postat av: Sabina

Så ni köpte huset? :) Så kul! Hoppas det blir kanon :)

2009-04-25 @ 09:19:19
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Katinka

Åhh, så ni ska flytta? Och vilken härlig garderob, en sådan vill jag med ha!

2009-04-25 @ 09:55:39
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0