Fri påsättning!

Bra! Verkligen bra, blev det denna gång.
Bilen är inlämnad på däckfirman, får inte bara nya däck, får dem dessutom skiftade. Eller som han på däckfirman vitsade till det "Köper man nya däck ingår fri påsättning". Jag log och tackade. Inom mig tänkte jag...skämta på du..det du får sätta på av sådant som jag rår över, är däcken...och enbart dem.

Så nu är jag pank, men har nya däck och slipper skifta dem själv. Skönt att inte alltid behöva vara Kajsa Kavat och klara allt själv. Jag gillar män som vill hjälpa till.

Dock har det tornat upp sig ett dilemma. Ett angenämnt dilemma.
Blir det hus eller inte. Det får vi veta denna vecka. För blir det hus, är det onödigt och rentav korkat att kosta på totalrenovering av badrummet. Men å andra sidan...hade vi ju precis tänkt ut, att det var lämpligt, billigt och praktiskt att bo i lägenhet. När vi ju har huset i Vikarbyn.

Detta får allt diskuteras lite till.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Roligt med hus naturligtvis, men det tål ju alltid att tänkas på. Och pank det är jag med just nu så jag väntar på lönen redan nu. Hemskt ju!

2009-04-06 @ 09:52:02
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: blombella

Hus är bättre än lägenhet.

Sommar är bättre än vinter ;)

2009-04-06 @ 11:50:49
Postat av: Sabina

Va? Funderar ni på att köpa hus? :) Så mysigt! :) Hoppas ni får det om ni vill ha det :)

2009-04-06 @ 19:59:40
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0