Halt och lytt...men mjuk och vig

I´m an alien...
Ena benet är större än det andra, mer muskler...och ena benet är kortare än det andra...sned i bäckenet...ja, ni hör själva...funderar på att önska mig en rullator när jag fyller 40...
Eller såna där skor där ena skon har 2dm sula och den andra 1cm sula...
Naprapaten var missnöjd med min stretching efter löppassen...för korta muskler...
Men annars så sa han att allt såg bra ut...
Vadå "annars"...förutom att han dömde ut benen helt...ska kolla om han skrev "färdig för nödslakt" på räkningen.
Men gisses vad bra han var. Massagen var att likna vid tortyr och jag skrek högt när han tryckte sin rejäla tummar genom mina ömmande muskler.
Men så vig och mjuk som jag är nu...har jag inte varit sen jag dansade balett i Svansjön...nej visst ja...det har jag ju aldrig gjort...så jag har nog aldrig varit så här vig. Eller mjuk.
Han sa att detta var precis vad mina ben behövde och efter denna pärs trodde han att  jag skulle flyga fram på fredag, när jag har snabbpass på schemat.
Bra...då flyger jag om gasellannika och muskelmåns. Lågsniffandes förbi dem...lipande...ha ha ni långsamma...här flyger jag!!
Nu skall ajg träna ena benet mer än det andra. Så kul.
Bäst att sova genast så detsnart blir morgon och jag får träna ena benet. Visst ja. Sover ju med Birk. Då blir det ingen sömn...eller i bästa fall en kvart eller två.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag måste bara fråga hur fasiken du ska träna bara det ena benet?! :)

2009-04-16 @ 00:12:49
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Katinka

Ja, Erica, hur gör man egentligen när man tränar bara det ena benet liksom? Hoppar på ett ben?

2009-04-16 @ 11:46:06
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0